Huisregels
1. Annuleren of verzetten
Tot 48 uur voor de afspraak kunt u de afspraak kosteloos annuleren of verzetten. Wanneer je binnen 48 uur voor je afspraak annuleert wordt er 50% van de afspraak in rekening gebracht.
2. No-Show
Indien u niet komt opdagen voor uw afspraak zonder mededeling wordt hiervoor 100% van de gereserveerde tijd van de behandeling in rekening gebracht. Helaas kunnen wij niemand anders meer blij maken op uw gereserveerde plekje.
3. Prijsopgaven
Wij werken met een 'vanaf' prijs. Daarom adviseren wij bij een uitgebreide behandeling tijdens de afspraak te vragen naar een prijsindicatie. Zodoende kunnen wij de prijs onderbouwen en zijn er geen verassingen bij het afrekenen. Deze prijsindicatie geven wij alleen in de kapsalon tijdens een vrijblijvend advies gesprek. Wij geven geen prijsindicatie via de telefoon of mail.
4. Garantie
wij geven een garantie van 7 dagen op het knippen van je haar dit houd in mocht het haar verkeerd in model geknipt zijn dan lossen we dit kosteloos op. Garantie op het kleuren krijg je alleen bij gebruik van de juiste haarproducten en is niet van toepassing op geheel andere wensen zoals een andere keuze van kleur. Ben je niet tevreden over jouw kleur of kapsel? neem dan binnen 14 dagen contact op met de salon dan plannen we graag een service afspraak in. We maken jouw kleur of kapsel dan zonder extra kosten helemaal naar wens.
5. Kleding
Haarstudio 22a is niet aansprakelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op je kleding. kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is ten aller tijde op eigen risico.
5. Hygiëne
in verband met hygiëne knippen wij uitsluitend in schoongewassen haar, je kunt je haar thuis wassen vlak voor bezoek aan de kapsalon of hier in de kapsalon, daarvoor rekenen wij een meerprijs. Kinderen en volwassenen met luizen en/of neten knippen wij niet.